Opcje zapisów

webin 15

WEJŚCIE NA WEBINARIUM

jak korzystać z clickmeeting

  • Temat: Zarządzanie pracą zdalną – funkcjonowanie przedsiębiorstw w dobie epidemii
  • Termin: 27 marca 2020 roku o godz. 11:00-12:30

W obliczu zmian z jakimi obecnie zmagają się firmy, Stowarzyszenie Interim Managers (SIM) udostępnia przedsiębiorcom bezpłatne, proste narzędzie do zarządzania pracą zdalną, przygotowane przez jednego z bardziej doświadczonych interim managerów na rynku polskim. To proste rozwiązanie ułatwi właścicielom firm i menedżerom zdalne zarządzanie pracą pracowników, którzy musieli zostać w domach. Pomoże także w śledzeniu czasu pracy oraz jej postępów.

Zapraszamy do udziału w webinarium, w którym Roman Wendt przedstawi autorskie narzędzie zarządzania telepracą, a Monika Buchajska-Wróbel podzieli się doświadczeniami z jego wdrożenia w swojej firmie. Korzyści z udziału w webinarium:

  • pozyskanie wiedzy jak sprawnie i skutecznie w ciągu 24h wdrożyć proste i przyjazne narzędzie do pracy zdalnej;
  • poprawa efektywności działania i usprawnienie pracy zespołu;
  • szczera dyskusja o trudnościach, zagrożeniach, ale i plusach pracy zdalnej oraz wymiana doświadczeń z tymi, którzy już przez to przeszli.
PROWADZĄCY

Roman Wendt – Ekspert efektywności biznesowej i wizjoner, mówca i doskonały praktyk dzielący się swoimi doświadczeniami, do których należy zaliczyć ponad 20 projektów wdrażania zmian. Interim Manager z 14 letnim doświadczeniem. Orędownik produktywności, dla którego wszystkie narzędzia i działania, choćby najbardziej rozwinięte technologicznie, są tylko drogą do celu jakim jest efekt i usatysfakcjonowani ludzie, którzy go tworzą. Zanim wszedł na ścieżkę interim managementu, zdobywał doświadczenie tworząc od podstaw i doprowadzając do pozycji lidera branży swoją firmę usługową B2B (od poziomu start-up’u), a następnie pracując w ogólnopolskiej firmie konsultingowo-wdrożeniowej. Autor książek z zakresu usprawniania biznesu i wdrażania zmian, oraz 2 metodyk biznesowych. Założyciel Stowarzyszenia Interim Managers.

Monika Buchajska-Wróbel – Prezes Stowarzyszenia Interim Managers, Partner Inwenta. Pomysłodawczyni, inicjatorka i współzałożycielka Stowarzyszenia Interim Managers (SIM), obecnie Prezes Zarządu SIM. Partner Zarządzający firmą doradztwa personalnego Inwenta Sp. z o.o. Posiada wyjątkowe w polskich realiach doświadczenie w rekrutacji i doborze interim managerów do konkretnych projektów. Od wielu lat aktywnie działa na rzecz aktywizacji rynku interim management oraz promocji idei IM jako nowoczesnej formy zarządzania. Ekspert branży HR z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem. Specjalizuje się w rekrutacji executive search oraz projektach doradczych w obszarze HR.  Zrealizowała szereg projektów dla koncernów, spółek kapitałowych działających na rynku polskim i międzynarodowym oraz dla Venture Capital. Współzałożycielka firmy doradztwa personalnego Inwenta, gdzie od 2004 roku pełni funkcję Partnera Zarządzającego.

Niestety nie masz dostępu do tego miejsca. Zarejestruj się, aby mieć dostęp do pełnej wersji platformy.