użyj hasła: W79K,Xw/
Eksperci z zakresu badań marketingowych opowiedzą o tym jak zbieranie obiektywnych informacji i ich przetwarzanie przekłada się na efektywność prowadzenia firmy oraz minimalizuje ryzyko błędnych decyzji. W trakcie webinarium podjęte zostaną tematy m.in. z zakresu ryzyka niedopasowania do oczekiwań rynku, wizerunku firmy, satysfakcji klientów (i nie tylko). Eksperci wykażą dlaczego warto zbierać dane o swojej firmie oraz jak wykorzystywać wyniki rzetelnych badań w prowadzeniu rodzinnego biznesu. W trakcie webinarium zostanie również podjęty temat innowacyjnych metod badawczych jakie daje neuromarketing. Dowiecie się Państwo jak dzięki metodom neuromarketingu weryfikowane jest nastawienie poznawcze i emocjonalne odbiorców do danego produkt bądź usługi, czyli dlaczego klient podejmuje określone decyzje.
• Joanna Florczak-Czujwid Zastępca Dyrektora Działu Analiz Sektorowych i Foresightu, Senior Project Manager w Dziale Analiz Sektorowych i Foresightu ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku
• Marcin Marczak Analityk Rynku, Specjalista ds. badań neuromarketingowych w Dziale Analiz Sektorowych i Foresightu ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku
• Agnieszka Wójcik-Zachorska, Analityk rynku w Dziale Analiz Sektorowych i Foresightu ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku