W obliczu zmian, z jakimi zmagają się firmy w czasie epidemii, Stowarzyszenie Interim Managers (SIM) udostępniło przedsiębiorcom bezpłatne, proste narzędzie do zarządzania pracą zdalną, przygotowane przez jednego z bardziej doświadczonych interim managerów na rynku polskim. To proste rozwiązanie ułatwi właścicielom firm i menedżerom zdalne zarządzanie pracą pracowników, którzy musieli zostać w domach. Pomoże także w śledzeniu czasu pracy oraz jej postępów.
W czasie spotkania Roman Wendt przedstawił autorskie narzędzie zarządzania telepracą, a Monika Buchajska-Wróbel podzieliła się doświadczeniami z jego wdrożenia w swojej firmie. Korzyści z udziału w webinarium: pozyskanie wiedzy, jak sprawnie i skutecznie w ciągu 24 godzin wdrożyć proste i przyjazne narzędzie do pracy zdalnej; poprawa efektywności działania i usprawnienie pracy zespołu; szczera dyskusja o trudnościach, zagrożeniach, ale i plusach pracy zdalnej oraz wymiana doświadczeń z tymi, którzy już przez to przeszli.
Roman Wendt – ekspert efektywności biznesowej i wizjoner, mówca i doskonały praktyk dzielący się swoimi doświadczeniami, do których należy zaliczyć ponad 20 projektów wdrażania zmian. Interim Manager z 14 letnim doświadczeniem.
Monika Buchajska-Wróbel – prezes Stowarzyszenia Interim Managers, Partner Inwenta. Pomysłodawczyni, inicjatorka i współzałożycielka Stowarzyszenia Interim Managers (SIM), obecnie Prezes Zarządu SIM.