Podczas webinarium przedstawiono przykłady skutecznego wsparcia sprzedaży, dzięki wykorzystaniu nowoczesnych, ale sprawdzonych w praktyce metod i narzędzi. Zaprezentowano, w jaki sposób nawet mała firma, która nie posiada działu marketingu i wielkiego budżetu może pozyskiwać więcej leadów sprzedażowych dzięki umiejętnemu dzieleniu się wiedzą z potencjalnymi klientami. Podpowiedziano też, jak dobrać odpowiednią strategię, metody i narzędzia do rozmiaru, charakteru działalności i modelu biznesowego.
Prowadzący Łukasz Kosuniak jest CEO oraz Head of Consulting w firmie Grow Consulting. Praktyk, wieloletni manager marketingu B2B (Samsung, Microsoft). Zarządzał pierwszym w Polsce samodzielnym wdrożeniem systemu marketing automation klasy korporacyjnej. Przeszkolił kilka tysięcy sprzedawców i marketerów B2B. Obecnie wspiera firmy w opracowaniu i realizacji skutecznej strategii marketingowej z wykorzystaniem narzędzi digital marketingu takich jak Marketing Automation, Social Selling, Sales Enablement. Autor książki „ABC Marketingu B2B” i kilkudziesięciu branżowych publikacji z obszaru Marketingu B2B, Marketing Automation, Sales Enablement. Wykładowca akademicki, szkoleniowiec, konsultant.